- Halló, Barack, Bell vagyok.
- Colli, drága, mi a pálya?
- A következő kampányodat pontosan négymillió dolárral fogom támogatni, ha holnap hazahívsz.
- Mi történt? Megfeküdte a gyomrod a gulasch? Vagy az illiberális demokrácia?
- Tudod, titokban azért akartam ezt a nagyköveti helyet, mert itt akartam forgatni a Gazdagok és szépek következő évadát. Micsoda sztori, egy egyetemi kollégiumi csapat, amelyik szétlop egy országot és még újra is választják őket.
- Ez tényleg ütős, de mi a gond? Nem elég gazdagok?
- Azzal nincs baj… De láttam egy képet Rogánról meg Matolcsyról, ma meg találkoztam Szidzsártó Péterrel…

Szerző: Fabrizio Moro  2015.01.21. 23:02 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kepzeltriposzt.blog.hu/api/trackback/id/tr977096343

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása