- Ugye szörnyű napod volt, drágám? Ezek az amerikaiak... Szerintem gyorsan válts le mindenkit, mondjuk Árpikát sajnálom, de ha a többiek ilyen ostobák!
- Ugyan, Anikó! Ma négyszemközt, illetve kétfülközt beszéltem Obamával - a sloziról hívtam, csak, hogy érezze a helyét.
- Bocsánatot kértél és megígérted, hogy a magyar kormány mindenben...
- Dehogy! Azon a hangomon amin az Uniót és a Jobbikot szoktam csicskáztatni, azt mondtam neki: „Figyelj rám, te füstösképű! Hagyd békén a belsős embereimet, kistáska, különben leépítem az arcod! Sok barackból főztem én már pálinkát, ezt vésd abba a csökött agyadba, mielőtt ujjat húzol velem!”
- Te ezt mondtad az Egyesült Államok elnökének?
- Igen egyenest a szemébe, illetve a fülébe, de ez most mindegy.
- Elképzellek, ahogy mennydörgöd: Listen to me, smoked face! Leave my indside man in peace and love, little bag...” De várj csak, azt, hogy fordítottad: leépítem az arcod? I'm building down your face?
- Sehogy, mindent magyarul mondtam.

Szerző: Fabrizio Moro  2014.10.18. 22:25 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kepzeltriposzt.blog.hu/api/trackback/id/tr986806543

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása