- Helló! Megérkeztél?
- Most értem egy órája Siófokra.
- Kivel vagy egy szobában?
- Fodor Gabival meg Viktorral. Te mióta vagy lenn?
- Két napja, vasárnap este jöttünk. 
- Na és milyen?
- A „Felkészülés az első demokratikus választásra Magyarországon” előadássorozatra gondolsz? Mert az rohadt unalmas... Nem tudom van-e értelme, jövőre a választás úgyis elsöpri az MSZMP-s dinoszauruszokat, nem kell ezen annyit rágódni!
- Te aztán mersz nagyot álmodni, ennyire bízol abban, hogy nyerünk?
- Igen. Előbb vagy utóbb biztos, hogy választásokat fogunk nyerni, meglásd! Viktor tudja, hogy mit akar és én nagyon bízom benne! A vonaton arról beszélgettünk, hogy az az álma, hogy ne az állam és ne is a papok mondják meg az embereknek, hogy mit kell tenniük. 
- Ez szépem hangzik. Kivéve ha jövő héten mindenkit elvisznek egy gyenge harminc évre a Szovjetunióba... De milyen a buli? Tényleg, te, mi történt Deutsch Tomival? Amikor megkérdeztem Viktort és Fodor Gabit, hogy milyen a buli, azt mondták kérdezzem meg Tomikát. De utána már annyira röhögtek, hogy semmit nem tudtam kiszedni belőlük...
- Jó akkor elmondom, de azért majd kérd meg Viktort, hogy ő is mesélje el. Úgy tudja előadni a történetet, hogy beszarsz a röhögéstől. Szóval, Tomika a barátnőjével jött... 
- Tudom, az Edittel, a Bibó Kollégiumból. Csak azt ne mond, hogy hazautazott a csaj, mert leginkább azért jöttem, hogy egyszer lássam bikiniben.
- Vagyunk így páran ezzel, de ne izgulj, itt van még. Én nem is tudtam, hogy Tomikának, állítólag!, nem is volt előtte barátnője.
- Én is ezt hallottam róla...
- Azt mondják annyira béna a csajokkal, hogy mindenki lepattintja. Valahogy ez a bombázó mégis összejött neki, de annyira, hogy Tomika totál belezúgott. Ők is jöttek velünk vasárnap, láttad volna, Tomika hogy nézett rá, le sem vette róla a szemét a Délitől Siófokig, már mindenkinek elmondta, hogy megtalálta álmai nőjét, meg, hogy ebből házasság lesz, gyerekek, meg hasonló marhaságok. A lényeg, hogy hétfőn az előadás után mindenki lement a strandra, Edit azt mondta öt körül, hogy felmegy a szobájába, mert fáj a feje. Tomika meg egy félóra múlva utánament, mert aggódott érte. Na, ezt nem kellett volna.
- Miért?
- Hát csak azért, mert amikor benyitott a közös szobájukba azt látta, hogy az egyik srác éppen a csaját döngeti ezerrel...
- Hú, ez kínos. De honnan tudjátok ezt?
- Mert az a marha mindenkinek elmondja. Persze amikor ott van, négy-, hat- meg nyolcszemközti beszélgetéseken, mindenki sajnálja, a háta mögött meg azon röhögnek,hogy mekkora egy lúzer, ugyanis csak neki nem tűnt fel, hogy a csaj annyira nincs elájulva Tamásunktól... Tegnap este a buliban, nyolc feles után, azt magyarázta nekem, hogy megfogadott két dolgot, azt, hogy ezentúl csak arra hajt, hogy minél több csaj skalpját begyűjtse, meg, hogy addig nem nyugszik, míg bosszút nem áll azon a srácon, míg „szarrá nem alázom mindenki előtt”, hogy pontosan idézzem. Mondjuk, én mondtam neki, hogy a második dolog, mármint a szarrá alázás, már csak technikai okokból is, elég bajosan fog összejönni...
- Miért, ki volt az?
- Tudod, az az amerikai előadó srác, az a Thomas Melia.
 
 

 

Szerző: Fabrizio Moro  2011.08.01. 14:44 Szólj hozzá!

Címkék: twitter tomika

A bejegyzés trackback címe:

https://kepzeltriposzt.blog.hu/api/trackback/id/tr623117122

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása