- Hans, de régen láttalak! Viszont olvastam a legújabb tanulmányod!
- Én is mindig elolvasom, ha publikálsz valamit. Szóval tetszett „Az olimpiák újkori történetének legjelentősebb pillanatai”?
- Igen, nagyon alapos munka.
- Ez volt az utolsó művem. Abbahagyom.
- De miért? Valami negatív kritika?
- Nézd, számtalan tanulmányt írtam, azt gondoltam, hogy nemzetközileg ismert és elismert vagyok. Erre tudod mi történt?
- Mi?
- Aki számít, annak Scmitt Pál lopott valamit a művei közül. Én kimaradtam... Micsoda szégyen!
- Szerintem nincs minden veszve.
- Ezt meg hogyan érted?
- Állítólag még van három bekezdés, amiről nem derült ki honnan van...  

Szerző: Fabrizio Moro  2012.01.21. 12:32 Szólj hozzá! · 2 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://kepzeltriposzt.blog.hu/api/trackback/id/tr63621448

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A bukott elnök 2012.03.30. 06:52:46

Kedves Naplóm!Mai témánk a diktatúra botrányos államfője, Schmitt Pál lesz. Le sem írom többet ezt a szörnyű nevet, beleborzongok ha csak eszembe jut. Múlt héten a szomszéd Etelka néni legurult a negyedikről a lépcsőházban, mert véletlenül kiejtettem a...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása