- Helló, Plagi bá'!
- Jaj, Viki, legalább te ne szívass már ezzel... Egyébként kéredzhetek valamit?
- Persze, Palikám.
- Meg tudnád mondani, hogy döntöttem? Maradok a helyemen, hiszen a bizottság bebizonyította, hogy nem hibáztam, vagy lemondok magadtól, vagyis magamtól?
- Lemondás? Szóba sem jöhet!
- De miért?
- Egyszerű. Jobban végzed a munkád, mint bármelyik elődöd!
- Miért? Hogy olimpiai bajnok lettem? Vagy, hogy odavannak értem a nők? Mondjuk, ez szegény Feri után, Isten nyugosztalja, nem nagy kunszt. Vagy azért, mert meg sem várom, hogy a törvényjavaslatok felérjenek a Várba, már a Lánchídon aláírom?
- Nem ezekre gondoltam.
- Akkor?
- Olvasd csak el a veled kapcsolatos híreket a neten. Neked sikerült, ami még egyetlen elődödnek sem!
- Mi az?
- Végre megteremtetted a nemzet egységét!  

Szerző: Fabrizio Moro  2012.03.28. 22:19 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kepzeltriposzt.blog.hu/api/trackback/id/tr464346784

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása