- Marika!!! Jöjjön be!!!!
- Itt vagyok, Miniszterelnök Úr!
- Mi ez?
- Mire tetszik gondolni?
- Nézze, eddig tökéletesen végezte a munkáját, de ez... Hadd kérdezzek valamit! Mi a kedvenc sportom?
- Természetesen a foci. Amikor titkárnőt kerestek ön mellé az utolsó körben azzal ütöttem ki a másik két jelöltet, hogy csak én tudtam elmagyarázni a tétlen lest.
- Igen, hallottam róla, hogy remekelt. Mondjuk azt kicsit túlzásnak éreztem, hogy a Miniszterelnöki Titkárság vezetőjén mutatta meg, hogy Zidane hogyan fejelte le Materazzit a 2006-os VB döntőben, de ezt a lelkesedésének tudtam be. És eddig nem is csalódtam magában. De, kérdezem én, hányszor meséltem magának, hogy előző este elmentünk Semjén Zsoltékkal és gurítottunk párat? Vagy mondtam olyat valaha, hogy különösebben érdekelnének a tekeversenyek?
- Egyszer sem. Az igazság az, hogy még sosem mesélt semmit arról, hogy mit csinált előző este, de ez nem is tartozik rám.
- Ez mondjuk igaz. Nézze, egy szabadságharc közepén vagyok, a magyar gazdaság gyorsnaszádja mellet most tekert el röhögve egy vízibiciklis és akkor a „Legfontosabb Hírek” mappába beletesz egy ilyet!
- Elnézést kérek, én még most sem értem...
- Itt van, olvassa! „Bólingban sorsolták Magyarországot”.
- Bocsánat, de az van odaírva, hogy „Bóvliba sorolták Magyarországot”... 

Szerző: Fabrizio Moro  2011.11.27. 19:33 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kepzeltriposzt.blog.hu/api/trackback/id/tr513416206

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása