- Miniszterelnök úr!
- Rózsika, örülök, hogy eljött!
- Miért tetszett hívatni?
- Rózsika, mit tegyünk? Létrehozzam Nemzeti Piszoár Forgalmazót? Államosítsam a folyékony szappan termelést?
- Elnézést, én attól tartok, nem igazán...
- Mit nem ért ezen? Bezzeg az én időmben! Tudta, hogy még a nevemet is oda tudtam brunzolni a jó magyar hóba? Egyszerűbb volt ugyan, mert nem voltam doktor, de rovásírással csináltam!
- Hú, ez aztán a teljesítmény! De még mindig nem értem, miért nekem tetszik ezt...
- Miért kihez tartoznak a gyerekek? A Pálffy Pistától csak bordalokat tanulhatnának! Most olvasom, hogy a magyar gyerekek milyen rosszul szerepeltek azon a nagy hugy teszten!
- Ja, a pisa felmérésre tetszik gondolni?

Szerző: Fabrizio Moro  2013.12.16. 23:10 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kepzeltriposzt.blog.hu/api/trackback/id/tr855695858

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása