- Elnézést, szabad a taxi?
- Persze, parancsoljon.
- Én akar menni a Moszkva tér. Most jöttem a junájted sztétszből, tudja ötvenhatban mentem ki, azóta nem is voltam Pesten. Jöttem idáig a hatos villamossal, de azt mondta be valami nő borzalmas angollal, hogy Széll Kálmán tér. Pedig mertem volna esküdni, hogy disz iz Moszkva tér, de egyszerűen már annyira régen volt, hogy nem emlékszem, dont remember.
- Majd én elviszem a Moszkva térre, szálljon csak be.
- Köszönöm, nagyon kedves.
- Indulhatunk?
- Igen. Sok minden változott ebben az országban. Tudja, amikor elmentem a kommunisták voltak hatalmon, jobb, ha nem is ismeri őket. De most Magyarország is a lehetőségek hazája. Csak ügyesen élni kell vele!
- Aha, ha maga mondja. Meg is érkeztünk.
- Ilyen hamar? Két perc alatt?
- Igen, 5800 Ft. lesz. 

 

Szerző: Fabrizio Moro  2011.07.10. 13:07 Szólj hozzá!

Címkék: átnevezés

A bejegyzés trackback címe:

https://kepzeltriposzt.blog.hu/api/trackback/id/tr133054672

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása