- Giovanni bíboros!
- Paolo bíboros, nagyon örülök, hogy látlak! Hadd gratuláljak, hogy kineveztek a Vatikán főinformatikusának!
- Köszönöm! Nagy megtiszteltetés, hogy a Szentatya engem bízott meg a feladattal.
- Hát, igen, haladni kell a korral. Pár száz éve még máglyára küldtük, aki nem tetszett, most meg lassan azért könyörgünk, hogy lájkoljanak…
- Sic transit gloria mundi…
- Ahogy mondod. Láttam, hogy a Twitter oldalán már közzétette első üzenetét is.
- Igen, ő maga indította útjára. Mondtam neki, hogy nyomja meg az entert és máris ott lesz a Twitter oldalán amit az imént mondott. Erre megkérdezte, hogy akkor most azt tette-e közzé, hogy úgy csikart a hasa, hogy alig ért el a vécére… Megnyugtattam, hogy nem, hanem az amit még előtte mondott.
- De már elindult a hírportál is, ugye?
- Igen, ebben még aktívabban részt vesz Benedek. Mondjuk nem tudom, hogy milyen lesz a fogadtatás…
- Miért?
- Majd olvasd el. Ilyen cikkeket raktam föl, hogy "Isteni csoda a San Siroban: AC Milan Schalke 0-7"…
- Ennyire kikaptunk?
- Amióta Pippo nem játszik szart se ér a támadójátékunk. Aztán van egy interjú Schumacherrel "Ha kétszázzal megyek a gumifal felé, rendszeresen imádkozom" címmel, és egy Rammstein lemezajánló.
- Érdekes témák…
- Mondjuk írt egy cikket Magyarországról, na az telitalálat.
- Még nem olvastam.
- Ajánlom figyelmedbe, az a címe, hogy "Magyarországon újra államvallás lesz a katolicizmus".
- Te, de az az Orbán, az nem református?
- De az. De majd áttér. Ha király lesz. Vagy legalább kormányzó. Budapest megér egy misét.
- Honnan veszed ezeket?
- Ne nézz így, nem én találtam ki! A múltkor egy fogadáson beszélgettem valami magyar építésszel, ő mesélt az Akadémiájáról, az országról meg a karizmatikus vezetőjéről és arról, hogy legalább teljhatalmú kormányzóvá kéne tenni. De ez még nem minden! Amikor elmondtam a Szentatyának, amit hallottam, azt mondta ez még semmi, volt nála egy magyar politikus, valami Solti vagy Zsolti, na az a négyszemközti kihallgatáson azt kérte, hogy szeretnék újra bevezetni az inkvizíciót… Kérdezte Szentatya, hogy nem lenne-e ebből európai botrány, mire azt válaszolta a csávó, hogy ők mindenre felhatalmazást kaptak az emberektől.
- Akkor ezeknél a magyaroknál elgurult a gyógyszer!
- Szerintem is. Képzeld, van már Youtube csatornánk is!
- Videók? De miről?
- Például az "Ószövetség három percben", vagy a "Káin és Ábel története manga rajzfilmen". Most készül a hét fő bűnről egy sorozat, már fenn is van a "Kevélység" és "Fösvénység". Nem lett túl jó, mert ezeket nekem kellett megcsinálnom, bezzeg a...
- Paolo, kérdezhetek valamit?
- Persze.
- Amikor jöttem az előbb, legalább tizenöt olyan fehérnépet láttam, hogy a francba kívántam a cölibátust.
- Ja, azok a szereplőválogatásra jöttek, Benedek a kézikamerájával a "Bujaság" videót forgatja délután.

 

Szerző: Fabrizio Moro  2011.07.01. 22:45 Szólj hozzá!

Címkék: xvi.

A bejegyzés trackback címe:

https://kepzeltriposzt.blog.hu/api/trackback/id/tr103031461

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása