- Ne haragudjon... Uram...
- Igen? Segíthetek?
- Bocsásson meg, szeretne ön gazdag lenni?
- Tessék? Nézze, ha ez valami lehúzás vagy ilyesmi, nekem egy feleseleges...
- Nem, nem! Szó sincs ilyenről! El tudom intézni, hogy megkapja öt trafik üzemeltetési jogát Szombathelyen vagy környékén. Ennél jobb üzlet nincs, nekem elhiheti!
- Most viccel, ugye? Ez valami városi tévés kandikamera?
- Dehogy, komolyan beszélek, el tudom intézni, higgye el!
- De miért én? Két perccel ezelőtt még csak nem is ismert, erre leszólít a... Jaj, értem, ha valami perverz homo-dologra akar rávenni, nekem családom van! Szóval az legalább tíz trafik lesz...
- Mi? Nem! Szó sincs ilyesmiről, én csak egy apró dolgot szeretnék kérni és magáé az öt trafik!
- Mi lenne az?
- Belepisilne ebbe a pohárba?

Szerző: Fabrizio Moro  2013.09.27. 23:33 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kepzeltriposzt.blog.hu/api/trackback/id/tr505537093

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása