- Jézusom, veled meg mi történt? Hol voltál?
- Hol lettem volna? Dolgoztam!
- Dolgoztál? És a munkahelyeden vertek meg? Az ország egyik legnagyobb áramszolgáltatójának igazgatóhelyettese vérző homlokkal jön haza a munkahelyéről?
- Nem lett volna baj, még a karbantartóktól Kollár Józsi ütését simán kikerültem, de aztán Editke a számlázásról felém dobott egy tűzőgépet, ugyanakkor Katinka a bérszámfejtésről is ütött egy billentyűzettel...
- Miért haragudtak ezek ennyire rád?
- Mert a rövidebbet húztam. Megállapodtunk az igazgatóval, hogy ezt a kellemetlen hírt én jelentem be, de a következőt legalább ő.
- De mi volt a konkrétum?
- A rezsicsökkentés... Tudod, a kormány kitalálta a 10%-os csökkentést, csakhogy a múlt heti csökkentés volt a tizedik. Tízszer tíz...
- Az 100%! Nem lesz villanyszámla?
- Nem, de bér sem lesz a cégnél...
- De mégis mitől van ilyen jó kedved?
- Ahogy jöttem haza az autóban hallottam, hogy a kormány elkötelezett az emberek érdekében, azaz további, immár 110%-os rezsicsökkentés lesz. Ezentúl mi fizetünk a fogyasztónak!
- És ez vicces?
- Nem, de az vicces lesz, amikor az igazgató bejelenti, hogy ezt pénzt a dolgozóknak kell összeadniuk...

Szerző: Fabrizio Moro  2013.01.04. 23:54 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kepzeltriposzt.blog.hu/api/trackback/id/tr154998987

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása