- Itt lehet feljelentést tenni?
- Igen, tessék, mondja el mi történt, bár ha a szeme alatt sötétlő foltra nézek, gondolom, nem csődbűntett miatt akar feljelentést tenni...
- Nem, az történt... Szóval... A férjem volt. Részegen jött haza, én meg nem voltam hajlandó éjfélkor felkelni és vacsorát főzni. A következményt láthatja.
- Nem lett volna egyszerűbb összeütni egy jó cigánypecsenyét vegyes körettel, előtte egy finom újházi tyúklevessel?
- Én...
- Mindegy, mielőtt elkezdenénk meg kell állapítanom, hogy jogosult-e feljelentést tenni!
- Jogosult vagyok-e? Nem állok gondnokság alatt, ha arra céloz.
- Nem arra célzok, szóval válaszoljon néhány kérdésre, kérem! Legmagasabb iskolai végzettsége?
- Egyetem, közgazdász vagyok.
- Nézzük, azért nem jár pont.
- Miért jár?
- A legtöbb? A nyolc általánosért.
- Hány gyereke van?
- Egy.
- Ajaj. Szokott színházba járni?
- Igen, ha módom van rá elmegyek.
- Mondott már ellent a férjének?
- Nézze, jegyzőkönyvön kívül, a férjem egy beképzelt seggfej. Persze, hogy vitatkoztam már vele!
- Ajaj!
- Mit ajajozik itt folyton?
- Sajnálom, az eddigi válaszai alapján ön nem jogosult feljelentést tenni, ugyanis megbukott a megérdemlőségi teszten.
- Azt akarja mondani, hogy nem tehetek feljelentést?
- Várjon, azt utolsó kérdést majdnem elfelejtettem!
- Mi az?
- Ön szerint jól áll Varga Istvánnak a rózsaszín öltöny?
- Határozottan! A színben harmonizáló nyakkendő pedig külön bizonyítja a képviselő úr jóízlését és páratlan intellektusát!
- Na, ez már válasz! Szóval, mi történt az éjjel?

Szerző: Fabrizio Moro  2012.09.11. 21:35 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kepzeltriposzt.blog.hu/api/trackback/id/tr784771061

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hamiskaj 2012.09.12. 22:56:19

Na ez már jó poszt! A rózsaszínű öltönyért külön pont, nem is értem, ezt eddig miért nem tette senki szóvá?
süti beállítások módosítása