- Öregem, pocsékul nézel ki! Gondolom, akárcsak én... Editke, két erős kávét kérnénk!
- Ne is mond... Azért mentem országgyűlési képviselőnek, hogy ne kelljen dolgozni, erre kevesebbet vagyok otthon, mint amikor dolgoztam. Már annyit éjszakázok, mint egy éjjeli őr!
- Én is utálom. Komolyan mondom, az asszony kezdi azt hinni, hogy szeretőt tartok. Azt mondja, már gyanús neki, hogy ha megkérdezi, hogy mit csináltam egész éjszaka, mindig azt válaszolom, hogy szavaztam, ahogy előírták. Dehogy miről...
- Elfogadhatnánk már egy rohadt törvényt, hogy lehessen szavazni meghatalmazással, mint a társasházi közgyűlésen. Adnék egy papírt Lázár Janinak, aztán elhúznék horgászni. Csak akkor jönnék be, amikor felveszem a költségtérítést.
- Szép is lenne. Csak az a baj, hogy még nagyobb szívás jön.
- Miért?
- Most kitaláltak egy új módszert.
- Mi az?
- Azért, hogy az ellenzék ne tudja megakadályozni, hogy az összes fontos törvényt éjjel kettőkor fogadjuk el, ezentúl az ülések időpontját a maja naptár szerint adják meg! Így próbálják eltalálni, hogy mikor kezdünk! Nehéz évünk lesz, ha fel akarjuk forgatni az országot... Izé, vívjuk a forradalmat, de legalább 2013-ban lazíthatunk!
- Már miért lazíthatnánk?
- Mert 2012. december 21-én véget ér a maja naptár.

 

Szerző: Fabrizio Moro  2011.12.07. 21:59 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kepzeltriposzt.blog.hu/api/trackback/id/tr103446836

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása