- A Bevándorlási Hivatal nevében üdvözlöm önöket Kanadában!
- Szeretnék menedékjogot kérni itt maguknál, a magam és kis családom részire.
- Kérem indokolja meg, hogy miért szeretne Kanadában letelepedni!
- Én kérem Magyarországon politikai üldözött lettem. Tudja, a nagyobbik kormánypárt mellett hatalmon lévő kisebbik párt tanácsadója voltam, még akkor is, ha most mindent megadnának, hogy letagadhassák.
- Gondolom azért ha kisebbik kormánypárt is, jelentős társadalmi támogatottsággal bír.
- Persze, csak mérni nem lehet sehogy...
- Akkor hogyan jutott be a Parlamentbe?
- Pont úgy ahogy egy bolha bejut a nappaliba...
- Hogyan lett mégis üldözött?
- Megmondom az őszintét, fogalmam sincs. Minden rendben ment, minden vasárnap jártunk a templomba, megtartottuk a parancsolatokat, az egyiket mondjuk elég nehéz volt, és a Zsoltit is családtagnak tekintettük.
- Ne haragudjon, de nem értem.
- Higgye el, én sem. Akkor romlott el minden amikor egyszer Zsolti sietett a Parlamentbe én meg éppen ott voltam és átvittem autóval a Fehér Házból.
- Washington DC-ből????
- Lófaszt, a Jászai Mari térről. Ezután éreztem, hogy valami megváltozott.
- Mi történt? Balesetet szenvedtek vagy mi?
- Balesetet? Dehogy! Pár száz méter az egész, két perc kocsival, az alatt a két perc alatt is igyekeztem mindent megtenni, hogy jól érezze magát, nem értem...
- Miket tett?
- Semmi különöset. Bekapcsoltam a légkondit, betettem egy Dopeman cd-t...

Szerző: Fabrizio Moro  2011.12.10. 15:06 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kepzeltriposzt.blog.hu/api/trackback/id/tr103453452

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása