- Hazajöttem!
- Már ideje volt!
- Képzeld, elküldtük!
- Mit?
- A díszoklevelet! Megköszönjük Orbán Viktornak, hogy átvállalta a város adósságát!
- Szobrot nem állítottatok?
- Nem, a szocik ugyan javasolták a lovasszobrot, de elvetettük.
- Hogy ne röhögjön rajtatok az egész ország?
- Dehogy! Orbán Viktor nem szereti a nála nagyobb állatokat! Jaj, mit mondtam?.. Én nem úgy értettem... Csak az újságíró találta ki...
- Hé, nyugodj meg, itthon vagy, nem hallotta senki!
- Hál' istennek! Szóval mit szólsz?
- A díszoklevélről? Iszonyú nagy marhaság volt! Jó, hogy nem küldtetek neki tíz szüzet... Bár hála Hoffmann Rózsának legfeljebb nyugdíjas szüzek mentek volna... Egyébként mindenki kinevet majd az oklevél miatt, a hátad mögött meg azt mondják, te sem húztad ki a fejed a Vezér seggéből...
- Tényleg? Ez is miattad van!
- Miattam? Persze! Az is miattam van, hogy a gyerek négy éves és még nem ehetett banánt, mert mindig csak a narancs! És mindenkinek el kell mondania a játszótéren, hogy ezek tették tönkre az országot! Ezt is rám fogod? A feleséged vagyok, nem a politikai tanácsod!
- Akkor is miattad van!
- De miért?
- Ki szajkózta állandóan itthon, hogy „Sopron a hűséges város"?!

Szerző: Fabrizio Moro  2013.03.10. 00:45 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kepzeltriposzt.blog.hu/api/trackback/id/tr645125448

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása