- Miben segíthetek? Hú, ez aztán a tetoválás!
- Büszke is vagyok rá! Dakota nyelven azt varrattam oda, hogy „Gyurcsány, takarodj!" Ütős mi?
- Igen, de el kell mondanom, hogy tizenhét éves koromig Amerikában éltem és a kérését nem egészen pontosan fordították...
- Nem pontosan? Egy vagyont fizettem érte! Mi van odaírva?
- Hát, ha jól fordítom, valami olyasmi, hogy „Zárás előtt egy órával féláron a hamburger".
- Á, biztos félreért valamit.
- Lehet... De gondolom, a fejseb miatt jött. Elég csúnya, hogyan szerezte?
- Elmondom elölről. Szóval én óvodáskora óta végigkísérem Orbán Viktor munkásságát. Tudta róla, hogy ő már akkor sem engedte a kommunistákat a homokozóba? A magyar történelemben nem is volt Mátyás óta ilyen államférfi! Na jó, talán Horthy. Én minden megszólalását részletesen végighallgatom és mindent megteszek, hogy méltó legyek arra, hogy ő vezessen. Legutóbb a nagykövetek előtt azt mondta, hogy kirúgták alólunk a mankót, mivel én erről lemaradtam, szereztem egy mankót és megkértem az asszonyt, hogy rúgja ki alólam. Sajnos úgy lefejeltem az asztalt, amin az Alaptörvényt tartjuk, tudja, minden este ülünk mellette egy félórát, szóval úgy lefejeltem az asztal sarkát, hogy egy napig azt hallucináltam, hogy Selmeczi Gabika tart sajtótájékoztatót a hátam mögött.
- Természetesen ellátjuk a sebét, de tudnia kell, hogy ez egy plasztikai sebészet, nem egy SZTK.
- Nem a fejseb miatt jöttem, arra ott van a húsleves, amit anyámmal főzettem.
- Akkor miben segíthetünk?
- Tudna nekem egy kisebb arcot csinálni?
- Nézzük, vágunk itt... és itt, megoldható.
- Nagyon hálás vagyok!
- Nincs miért. És képzelje, biztos forrásból hallottam, hogy a Videoton legutolsó meccsén Orbán Viktor odasúgta Lázár Jánosnak: „Te, ha megjön az IMF, azok letépik a tökünket!"

Szerző: Fabrizio Moro  2012.08.26. 00:19 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kepzeltriposzt.blog.hu/api/trackback/id/tr624732123

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása