- Halló!... Halló!... Orbán Viktor vagyok Budapestről!
- Mr. Orbán, nagyon örülök, hogy felhívott! Mint Azerbajdzsán miniszterelnöke, engedje meg, hogy ezúton is tolmácsoljam az azeri nép üdvözletét az általunk nagyra becsült Románia népének!
- De én Magyarországról telefonálok!
- Oh, azok a B-betűs városok Európából, persze-persze. Mit tehetek önért?
- Értse meg, nekem kell az a pénz! Suska, della, lóvé, zseton, guba, zsozsó, mani! Szóval tartsa csak be a rohadt titkos megállapodásban foglaltakat!
- Milyen titkos megállapodás? Ön nyilatkozta, hogy nem volt semmiféle titkos megállapodás!
- Ne hülyítsen, mindketten tudjuk, hogy miről beszélek.
- Akkor a saját népének, khm, hazudott?
- Tudhatná, hogy én sosem hazudok! És engem ne oktasson ki egy felkapaszkodott kaukázusi pásztor!
- Ugyan már, Mr. Orbán, pásztor, bányász, egyremegy. Hagyjuk ezt! Különben is ott van önöknél az IMF, azt mondta az önök bankja, kérjen pénzt attól, ráadásul azok mintha akarnának is adni.
- Na, hadd mondjak valamit, mint félázsiai származék, a teljesen ázsiai származéknak! Velem ezt nem lehet csinálni! Csukják le azt a rohadt gyilkost, különben...
- Bocsánat, hadd figyelmeztessem: Safarov nálunk nemzeti hős és a nemzeti hősök megsértése az azeri Btk. szerint öt évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő! És ha megindítjuk az eljárást kérni fogjuk, hogy önt adják ki nekünk. És, az önök országát ismerve, semmi sem lehetetlen... De tudja mit? Lehet, hogy a mai közleménnyel kicsit túllőttem a célon! Bár szerintem rohadt nagy poén volt, röhög is rajta az egész világ. Magukat leszámítva persze... Amúgy is jó a kedvem, meg kicsit furdal is a lelkiismeret, szóval, mondja el a titkos álmát és teljesítem.
- Mondhatok bármit?
- Igen, a pénz nem számít, van az olajból és végül is visszakaptuk egy nemzeti hősünket!
- Jó, akkor csak annyit kérek, hogy az olajtársaságuk...
- Megesküdtem volna, hogy ezt fogja mondani! Hogy végül mégis vegye meg az államkötvényeket!
- Fenéket! Pár dollármillával szponzorálja a Videotont!

Szerző: Fabrizio Moro  2012.09.04. 21:47 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kepzeltriposzt.blog.hu/api/trackback/id/tr914755620

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása