- Milyen minta lesz és hova?
- Én, nem is tudom, hogy mondjam. Egy intim tetoválást szeretnék!
- Ne izguljon, én már annyi furcsa kéréssel találkoztam, nekem bátran elmondhatja mit szeretne!
- A nemiszervemre szeretnék...
- Nem gond! Mi legyen? Egy nonfiguratív? Vagy a kedves hölgy neve? Képzelje el, milyen jól esne neki, amikor egészen közelről olvashatná a nevét!
- Nem, nekem a tetoválás impotencia ellen kell!
- Impotencia ellen? Maga tudja, de mi legyen a minta?
- Csak annyi, hogy "2/3!"
- Ne haragudjon, semmi közöm hozzá, de biztos, hogy ez segíteni fog?
- Persze, Orbán Viktor is megmondta, hogy a kétharmad áll, mint a cövek!

Szerző: Fabrizio Moro  2012.08.26. 00:39 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kepzeltriposzt.blog.hu/api/trackback/id/tr734732139

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr. jenőke (jenőke) 2012.08.27. 03:58:28

cövek (főnév)

Rögzítőpálca vagy karó, amelynek végét kihegyezik, hogy könnyen földbe verhető legyen. A másik végét általában horgassá teszik, hogy a rátekert zsineg, vékony kötél ne csússzon le róla.

wikiszotar.hu
süti beállítások módosítása