- Tamás, örülök, hogy eljöttél!
- Gyuri, hogy a fenébe jutott eszedbe, hogy itt az isten háta mögött találkozzunk?
- Biztos akartam lenni abban, hogy ami itt elhangzik azt senki sem hallja és köztünk marad. Persze leginkább a te érdekedben...
- Nem értem.
- Elmagyarázom: ismered azt a mondást, hogy két dudás nem fér meg egy csárdában? Nem dakota mondás, de jó. Szóval itt vagyunk mi ketten. Már az elejétől látszott, hogy nem lesz jó rendszer, de téged is kedvel a Főnök, ezért nem tiltakoztam. Most azonban betelt a pohár, félre kell állnod. Úgyis mondhatnám, csak egy maradhat! És én leszek az az egy! Ne izgulj, majd kitalálunk valami hangzatos magyarázatot, hogy ne megszégyenülve vonulj vissza.
- Ez egyszerűen zsarolás. Illetve kísérlet, mert tudhatnád Gyurka, hogy engem nem lehet zsarolni. Egyszerűen nincs mivel.
- Biztos vagy ebben? Azt mondják elég hiú ember vagy. Ha mondjuk napvilágra kerülne valami olyan infó, ami érzékenyen érint?
- Öööö, mire gondolsz?
- Csak annyit mondok: L'oreal 10 perces Selymes Fényű Fekete.

 

Szerző: Fabrizio Moro  2011.12.13. 21:49 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kepzeltriposzt.blog.hu/api/trackback/id/tr113461515

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása