- Gyurikám, foglalj helyet! Azért hívattalak, mert azt akarom, hogy tőlem értesülj a döntésről. Mielőtt a konkrét dologra térnék, el kell mondjam neked, hogy én továbbra is maximálisan megbízom a képességeidben és száz százalékig támogatlak. Mindenki tudja, hogy te vagy a jobbkezem.
- Csak száz százalékig? Lázár Jani a múltkor azt mondta, hogy száztíz...
- Igen-igen, persze száztíz! Vagy legyen százhúsz! Tudod mit? Ha valaki a Fideszből elmondja, hogy mennyire támogat, mindig adj hozzá tíz százalékot és én annyira.
- És Kövér Laci?
- Tényleg... Mondjuk, amióta levágták a haját néha olyan furcsákat mond. Száz szónak is egy vége, az igazán nagy formátumú politikusokat nem ismeri el saját koruk. Legjobb példának itt vagyok mindjárt én! Minket egyszerűen nem értékel ez a kor! Azt is mondhatnám, ez az ország nem érdemel meg minket. Látod, mennyi közös van bennünk!
- Igen, például hogy mindketten utáljuk a matekot!
- Például... Én ezért lettem jogász, te meg … te meg ezért tudsz nagyokat álmodni! Nézd, kimondom amiért hívattalak: nem te fogod vezetni a IMF-es tárgyalódelegációt. Pontosabban ott sem leszel. Ne izgulj, majd kitalálunk valami jó kis magyarázatot!
- Magyarázatban eddig is nagyok voltunk! Kérdezhetek valamit? Azt hallottam, hogy ez az IMF feltétele volt.
- Nevetséges! Nem emlékszel, hogy megmondtam március 15-én, hogy nekünk nem diktálnak sem Brüsszelből, sem Moszkvából?
- Az IMF Washingtonban van...
- Ha az összes fővárost felsoroltam volna, augusztus 20-án ért volna véget a beszéd.
- Megszégyenültem.
- Szó sincs róla. Sőt, azért, hogy megmutassam, hogy továbbra is téged tekintelek a jobbkezemnek kitaláltam valamit. Már a KDNP-s srácokkal is megbeszéltem. Az elején nem nagyon akartak belemenni, de aztán mondtam, hogy ha nem állnak kötélnek nem csak koki nem lesz az iskolában, hanem hittan sem! Na, ez hatott! Láttad volna a pánikot az arcukon!
- Mi lenne ez a kárpótlás?
- Gyurikám, ettől az évtől téged hordoznak körbe augusztus 20-án a Bazilika előtt!  

Szerző: Fabrizio Moro  2011.12.02. 22:31 1 komment · 2 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://kepzeltriposzt.blog.hu/api/trackback/id/tr693432754

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Ha jól értem: a Fidesz választási csalásra készül 2011.12.03. 15:41:00

Két diagramot mutatott be Karácsony Gergely, az LMP vezérszónoka a választási reformról szóló vitában a választókerületek lélekszámáról, hangsúlyozva, hogy az a Fidesznek kedvez....

Trackback: Ha jól értem: a Fidesz választási csalásra készül 2011.12.03. 15:41:00

Két diagramot mutatott be Karácsony Gergely, az LMP vezérszónoka a választási reformról szóló vitában a választókerületek lélekszámáról, hangsúlyozva, hogy az a Fidesznek kedvez....

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

netlovetta 2011.12.04. 12:22:57

...plusz neked adom a MOL-t...
süti beállítások módosítása