- Ügyvéd úr, fáradjon beljebb! Kérem, foglaljon helyet!
- Először is engedje meg, hogy megköszönjem, hogy fogadott.
- Hadd kérdezzem meg, Öné az a gyönyörű Lexus a parkolóban?
- Igen, tudja, adni kell a külsőségekre is. De ezt önnek, mint a Sony Eicsson marketing igazgatójának, nyilván nem is kell magyaráznom. A lényegre térek: üzleti ajánlattal jöttem.
- Kíváncsian hallgatom!
- Mennyit érne önnek, ha mondjuk egy hétig minden újság az önök mobiltelefonjának nevével a címlapon jelenne meg, minden híradóban többször elhangzana a termékük neve, persze főműsoridőben. Aztán számtalan cikk, blog írna önökről, a végén talán még a Képzeltriposzt blogra is felkerülnének valami idióta történettel...
- Ez nagyon jól hangzik, de mégis hogyan tudja ezt felkínálni? Eddig a tv-ben önt mindig valami komoly bűnüggyel kapcsolatban láttam nyilatkozni, mint védőügyvédet. Azt nem is tudtam, hogy reklámügynöksége is van.
- Mert nincs is. Ajánlatom a következő: nem tudom tudja-e igazgató úr, hogy én Hagyó Miklós védője vagyok. Hallott az ügyéről?
- Igen, de nem nagyon vagyok tisztában a részletekkel, azt tudom, hogy dobozokban vitték a kenőpénzt, a hírek szerint.
- Igen, nokiás dobozban. Legalábbis a rendőrök szerint, mert mi persze mindent tagadunk!
- Már emlékszem, a nokiás dobozok.
- Ha meg tudunk egyezni, védencem holnap részletes beismerő vallomást tesz, amelyben elmondja, hogy nem igaz, hogy a kenőpénzt a Nokia mobiltelefonok dobozában hozták-vitték volna.
- Jó, de még mindig nem értem, hogy hogy jön képbe a mi márkánk a Sony Ericsson.
- Mindjárt világos lesz, Hagyó úr ezután elmondja, hogy a pénzt sony ericssonos dobozokban küldte, illetve kapta, mert ez a mobiltelefon a legjobb. Hozzáteszi még, hogy a Sony Ericson dobozaiba ugyan nem fért annyi húszezres, mert a dobozok kisebbek, de ez azért van, mert a telefonok is kisebbek, de sokkal többet tudnak. Ezután hangsúlyozni fogja még, hogy a találkozókat is mindig Sony Ericsson mobilon beszélte meg, mert ezek a legmegbízhatóbbak. Kötelességet vállalunk, hogy Hagyó úr minden vallomásában, illetve interjúban legalább ötször elmondja a termékük nevét. Ezután akár egy reklámkampányt is indíthatnak, mondjuk „Rosszfiú a mobilok között”, vagy valami ilyen címmel, ez már az ön asztala. Nem tudom vannak-e erkölcsi fenntartásai, de szeretném közölni, hogy a rossz reklám is...
- Nincsenek aggályaim. Mennyibe fájna ez a cégemnek?
- Ezt már szeretem. Szerintem tíz millió elfogadható összeg. Gondoljon bele, mennyi reklámot kap ezért a pénzért!
- Nagyon sok pénz, nagyon sok pénz. Mire kell ez a sok pénz Hagyó úrnak?
- Például az én munkadíjamra... Tudja mennyibe kerül egy izzócsere egy ilyen Lexuson? Szóval? 
- Nem is tudom. Várjon, támadt egy ötletem. Ha mondjuk ezekkel a feltételekkel egy ütősebb nevet hozna, biztos, hogy meg tudnám győzni az igazgatóságot.
- Mégis kire gondol?
- Kimondom: Gyurcsány Ferenc.
- Sajnos azt kell mondjam, ez teljességgel kizárt.
- Mégis miért?
- Mert tegnap írt alá a Samsunggal.

Szerző: Fabrizio Moro  2011.07.03. 15:55 Szólj hozzá!

Címkék: miklós

A bejegyzés trackback címe:

https://kepzeltriposzt.blog.hu/api/trackback/id/tr103034983

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása