- Viktor, pakolsz?
- János, örülök, hogy benéztél, még akkor is ha láttam, körülnéztél a folyosón, mielőtt belépsz... Kérlek, te azért szólíts továbbra is miniszterelnök úrnak! Attól a vezetésemmel tönkrevertek bennünket a 2014-es választásokon még nem kellene elfelejteni a nemzeti együttműködésben töltött éveket!
- Így van! Egy éve még rettegett tőled Európa demokratikusabb fele, most meg csak úgy emlegetnek: a bukott miniszterelnök.
- Mondd meg nekem, János, miért vesztettünk????
- Én....
- Nem tettem meg mindent a nemzetért? Móresre tanítottam az Uniót! Nemzeti kézbe helyeztem a dohánykereskedelmet, földet adtam a népnek! Összehoztam a kanos fiatalokat a jobbos csajokkal! Építettem száz vasutat, ezeret! Miért ilyen hálátlanok? Mivel haragítottam magamra őket?
- Én azt hiszem, sejtem!
- Mi az? Mondd már, a hétszázát!
- Nézd, miniszterelnök úr! Egyetlen rossz döntésed volt. Az okozta a vesztünket.
- De mi volt az?
- Azt még elnézte volna a nép, hogy kicsinálod Berényi Mikit vagy Bartha Zsoltot. De hogy az egész Barátok köztöt...

Szerző: Fabrizio Moro  2013.05.29. 22:38 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kepzeltriposzt.blog.hu/api/trackback/id/tr85333031

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása