- Kész vagy?
- Még nem, már másfél órája azt az egy rohadt mondatot írom, hogy a köztársasági elnök úr adja át az első díjat a Forma 1 nyertesének, de nem bírom normálisan megfogalmazni!
- Én a norvégoknak szóló részvétnyilatkozatot írom már egy napja...
- Te, ha tudtam volna, hogy itt ennyit kell dolgozni...
- Csak három hónapja vagyok itt és máris adnak valami hülye faladatot. Pedig most tök jól állok a Honfoglalóban!
- Én is megmondom nagybátyámnak, hogy legközelebb, ha segíteni akar, valami normális állást szerezzen, mert olyat, ahol dolgozni kell, olyat magamtól is tudok.
- Te, a norvég királynak kell címeznem a részvétnyilvánítást, de, hogy is hívják az arcot? Mindig elfelejtem: Harold vagy Harald? Vagy Herold?
- Ötödik Haroldnak hívják. Egyszerű megjegyezni, tudod, a Humor Haroldról.
- Oké, köszi.
- Akkor én is hadd kérdezzek valamit!
- Kérdezz bátran!
- Azt akarom írni, hogy a „futam után átadja az első helyezet'nek járó díjat”. De a helyezet' az egy té vagy két té?
- Múlt idő?
- Nem.
- Akkor egy.

 

* * *

 

Norway! Peace and love. Stay strong. 

Szerző: Fabrizio Moro  2011.07.30. 13:27 Szólj hozzá!

Címkék: pál

A bejegyzés trackback címe:

https://kepzeltriposzt.blog.hu/api/trackback/id/tr603111781

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása