- Merre megyen?
- A kamionommal szeretnék felhajtani az autópályára.
- Rendben, persze, ezt lehet, de feleljen nekem: merre megyen?
- Nem Debrecen fele, ah, már én is meghibbantam! Az M3-ason Pestig, aztán M0 és M1, majd tovább Ausztriába.
- Veszek egy eszes szerkezetet, Excelt keresek neked... Hetesezer negyvenegyet kell tejelned.
- Az nem kevés. Hadd kérdezzek valamit: minek ez a duma?
- Nem lettem elmebeteg, e-útdíjnak nevezheted e rendszert.
- Melyik marha találta ezt ki
- Felettesem rendelte nekem ezen nyelvezetet. Cseszett el rendszert rengeteget, ez sem lett 'letes.
- Letes?
- Tökéletes.
- Ki az a „felettes"?
- Ezen ember egyszer gyepen kergetett kerek szerkezeteket, ebben remekelt, jelenleg meg cseszeget ezreket, felesleges leveleket rendel, meg meneteket szerveztet. Leesett? Szerencse legyen veled!

Szerző: Fabrizio Moro  2013.01.25. 23:02 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kepzeltriposzt.blog.hu/api/trackback/id/tr635044212

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása