- Jó napot! Megkérdezhetem, hogy mit csinált benn?
- Mivel ez itt egy nyilvános WC, ne haragudjon, de ez elég hülye kérdés... De ki maga egyáltalán?
- Én a NAV kihelyezett munkatársa vagyok és most helyben kirovok önre 500 Ft tranzakciós adót.
- Milyen adót???
- Nem hallotta, hogy elsejétől minden sárga tranzakció után adót kell fizetni?
- De ember, sárga csekkes tranzakcióról volt szó! És nem adtam fel benn semmit, higgye el!
- Igen, eredetileg valóban, de Rogán Antal az utolsó pillanatban benyújtott egy önálló képviselői indítványt, amely a törvény szövegéből kivette azt, hogy „csekkes”. Így már minden sárga tranzakció után fizetni kell, ez a törvény, be kell tartani!
- Értem, itt van egy ezres és felejtsük el egymást!
- Várjon, visszaadok 500 Ft-ot!
- Nem kell.
- Nem? Miért nem?
- Mérte, hogy mennyi időt voltam benn?
- Nagyjából tíz percet. Már kezdtem is gyanakodni, hogy a budiablakon keresztül realizálta az adóelkerülést. De, hogy függ ez össze azzal, hogy nem kéri a visszajárót?
- Csak annyiban, hogy legyen minden kifizetve, ha holnaptól, persze visszamenőleges hatállyal, bevezetik, hogy minden barna tranzakció után is fizetni kell.  

Szerző: Fabrizio Moro  2012.04.13. 23:38 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kepzeltriposzt.blog.hu/api/trackback/id/tr154416568

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása