- Halló, én vagyok, Tóni!
- Miniszterelnök úr, szervusz kérlek! Minek kö...
- Figyelj! Őszinte választ kérek! De most rögtön! Velünk vagy ellenünk?
- Bocsánat, én nem egészen, hogy miről...
- Velünk vagy, vagy elhagytál minket és átálltál azokhoz?
- Én, dehogy! Viktor, egészen megrémítesz. Miről van szó?
- Csak arról Tonyókám, baszki, hogy megnyitják nekem az Indexet, mi az első hír, ami szembe jön? Rezsicsökkentés? Ugyan! Megkötöttem az évszázad üzletét? Ugyan! Akkor mi? „Rogán kanyarodott ki balra először!"

Szerző: Fabrizio Moro  2014.01.28. 23:13 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kepzeltriposzt.blog.hu/api/trackback/id/tr185787368

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása