- Budai úr, kész a szöveg! Holnap akár be is lehet nyújtani „Az egyes rokoni kapcsolatnak nem minősülő emberi kapcsolatokról szóló törvényt"!
- Ez aztán a gyors munka!
- Elnézést kérek, de megkérdezhetem, hogy mire jó ez?
- Persze, nyugodtan. Tudja mit, el is mondom. A múltkori frappáns válaszom után, amikor megindokoltam, hogy Laja – tudja, mi csak így hívjuk a családban – valójában miért nem rokonom, rengetegen felhívtak, hogy mennyire irigyelnek azért, mert így ki tudtam vágni magam. Gondoltam segítek a hasonló helyzetben szenvedő barátoknak, tudja, megérdemlik, és összeütünk egy törvényt, hogy ezentúl mely emberi kapcsolatok nem minősülnek rokoni viszonynak, aztán ha valamelyik ballibsi újságíró elkezdi feszegetni a témát, a megtámadott csak annyit mond: mosom kezeimet, nekem aztán nem rokonom és felmutatja a törvényt, amelyet olyan szépen elkészített!
- Nem csak az enyém az érdem!
- Nagy munka volt?
- Hát, hazudnék, ha azt mondanám, hogy nem. Minden egyes földpályázatot átnézni, megállapítani a rokoni fokot, aztán törvényszöveget faragni belőle...
- Azért sikerült?
- Igen, de lehet egy személyes megjegyzésem?
- Persze, mondja bátran!
- Én azért a testvért, szülőt, gyereket, apóst, anyóst nem biztos, hogy benne hagynám...

Szerző: Fabrizio Moro  2012.10.01. 22:37 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kepzeltriposzt.blog.hu/api/trackback/id/tr244814661

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása