- Miniszterelnöki Titkárság, tessék!
- Good afternoon, bocs, jó napot, Andrew Vajna vagyok, Orbán miniszterelnök urat keresem.
- Sajnálom Mr. Vajna úr, nem tudom adni. Még nem érkezett vissza, csúszik a programja, tudja megint egy fránya áramszünet, pedig a villanyszerelők nyugdíjához még hozzá sem nyúlt... Esetleg hagy valami üzenetet?
- Igen. Először is, Rogán Antal megkapta az áhított szerepet abban a nézhetetlen szappanoperában, aztán Gérard Depardieu megkért, hogy köszönjem meg a 150 milliót és üzeni, hogy természetesen van rá lehetőség, hogy a filmben Napóleon Le Felchut-on szülessen és szeresse focit. És persze az sem okoz gondot, hogy Győrnél a magyar nemesi csapat nyerjen 4-1-re.
- Jegyeztem. Még valami?
- Yes, megvannak a filmtervek, amit kért miniszterelnök úr. Lázár Jánost mindenképpen valami autós filmben képzelem, mondjuk "Csongrád megye lordja" vagy valami ilyesmi. János fel-alá száguldozna egy Audival a megyében, miközben a balfék rendőrök próbálják bemérni, de ő minden kísérletet blokkol.
- Leírtam.
- Szíjjártó úrral egy Stephen King remake-t forgatnék, mert úgy tudom szereti a horrort. Ő lenne a megtestesült gonosz, aki négy évente előmászik a Mecseki Szénbányából, bohóc alakban, és széttépi a rendvédelmis tüntetőket. Ja és Gyurcsány Ferencet. 
- Valami más?
- Igen tegnap felhívtam Arnoldot és Sly-t. Rajongtak az ötletért, hogy Semjén Zsolttal együtt mentsék meg a világot az IMF-től, akinek a vezérét Szekeres Imre játssza majd, a gonosz balkeze pedig egy bizonyos Szanyi kapitány lesz. Kőkemény akció! Erőszak és csöcsök minden mennyiségben!
- Készen vagyunk?
- Igen, ennyi. O shit, valamit elfelejtetem. Schmitt Pálnak is kiagyaltam egy frankó movie-t.
- Jól hangzik. Valami akció? Vagy egy vérfagyasztó erotikus thriller?
- Nem, mégis csak ő a köztársasági elnök! Neki egy komoly történelmi filmet gondoltam.
- Nagyon kíváncsi vagyok! Legalább a címét árulja el, kérem!
- A sonetto múzsája - Kazinczy Ferenc élete.

 

Szerző: Fabrizio Moro  2011.06.26. 13:41 Szólj hozzá!

Címkék: viktor jános antal pál

A bejegyzés trackback címe:

https://kepzeltriposzt.blog.hu/api/trackback/id/tr513015853

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása