- Leülni, mert lövök! Oda az asztalhoz, mindenki!
- Ki akar rabolni minket? Azt képzeli csuklyában nem ismerem meg, hogy maga a közös képviselő?
- Persze, hogy én vagyok. Csak végighallgatnak és kész! Nem akarok börtönbe kerülni! Szóval Kovácsék, most pedig tájékoztatom önöket a rezsicsökkentéssel elért megtakarításról!

÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷

- Jöjjenek, szegény jó Lajosom, azt hiszem szívroham! Intubálják, inhalálják, üssék ki! Gyorsan!
- Rendben asszonyom, de előbb tájékoztatnom kell a mentők rezsicsökkentéssel elért megtakarításáról!

÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷

- Tanárnőnek jelentem az osztály létszáma huszonöt, nem hiányzik senki!
- Zsombikám, nem felejtettél el valamit?

÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷

- Ez az, ez az, tövig, ha már fizettem érte! Naggyon jó!
- Tá-é-o-a-a- a re-i-ö-e-é-e- elé-, pfff, szólhattál volna! Előtte kellene tájékoztassalak, hogy a masszázsszalonunk rezsicsökkentéssel elért megtakarítása...

÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷

- Béla, nem tudom feltűnt-e, de a vasárnapi ebéd az asztalon, ahol egy vadidegen ül a gyerekek mellett!
- Psszt! Bocs, nem találtam mást, az utcáról hívtam be...
- Elment az eszed?
- Dehogy, de kell valaki, aki hitelesíti a jegyzőkönyvet, hogy kihirdettem nektek a rezsicsökkentéssel megtakarított összeget! Holnap le kell adni!

÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷

- Könnyek között búcsúzik tőle, szerető felesége, gyermekei, unokái...
- Tisztelendő úr!
- Ja, persze, még el kell mondjam nektek mennyi rezsit takarított meg amíg köztünk volt!

Szerző: Fabrizio Moro  2013.11.27. 22:35 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kepzeltriposzt.blog.hu/api/trackback/id/tr45661724

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása