- Halló! Viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiktor! Jó estét!
- Tomika? Estét? Délelőtt tíz óra van! Mi ez a zaj? Egyáltalán hol vagy?
- Hágában vagyunk Józsival, átjöttünk valami hülye ülésre, ezek szerint még tegnap, hehe! Te, ezek a hollandusok! Ti ott a koszos Kárpát medencében azt sem tudjátok mi az a buli! Ha kijössz, majd neked is megmutatom hogy mulat egy magyar úr, apa! Figyelj, itt olyan szőkék vannak, megnyalod mind a tíz ujjad! Tegnap felszedtem egy román csajt a Titkárságról, baszki akkora mellei voltak mint egy focilabda. Egész estét betöltő, érted?
- Nem érdekel. Különben is románt… Nem szégyelled magad?
- Még a focilabda se indít be? Öreg, ne legyél már olyan karót nyelt! Kicsit agyadra ment ez a miniszterelnök uramság!
- Mivel én vagyok a miniszterelnök. Azaz a főnök. A tiéd is, csak úgy mondom.
- Nem voltál te azért mindig ekkora király, Viki! Emlékszel a Gabikára azon az egyetemi bulin? Öcsém, egész este fűzted a csajt, de csak röhögött rajtad. Nekem öt perc múlva megvolt a budiban! De nem is ezért hívlak. Olvastad a legújabb twitter bejegyzésemet? Az előbb nyomtam fel a világhálóra! Az nem a világkapufán van ám, csak, hogy értsd! Micsoda humorom van! Beszarás!
- Nem olvastam.
- Megadtam nekik, tesó! Azt írtam, figyelj!, szerencsétlen dilis szarháziak. Nagy "sz", nagy "d", nagy "sz". SZDSZ, érted? Kurva jó duma, nem?
- Tomika, Józsi ott van melletted?
- Itt hát.
- Adjad szépen, ne kelljen kétszer mondanom!
- Halló!
- Józsikám, most fogd meg Tomit és húzzatok haza abból a Coffe Shopból, mert hétfőtől Tomika Gyöngyöspatán lesz a helyi alapszervezet elnöke, te meg Sajóbábonyban!
 
 

Szerző: Fabrizio Moro  2011.06.27. 22:23 Szólj hozzá!

Címkék: viktor twitter tomika

A bejegyzés trackback címe:

https://kepzeltriposzt.blog.hu/api/trackback/id/tr463020214

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása