- Jó napot! JÓ NAPOT! Sulzné Baranyai Magdolna?
- Én vagyok. Nem kell kiabálni, nem vagyok süket. Csak egy kicsit.
- A TEK-től jöttünk...
- Azzal a szép fekete Q7-es Audival? Pont ilyet vettem a dédunokámnak, igaz Matchboxban. Mondjuk az nem volt összetörve.
- Szóval, ahogy mondtam, a TEK-től jöttünk, Derék vagyok, a társam Háry-Klein, Sulzné asszony, velünk kell jönnie!
- Szólítsanak csak Magdi néninek, aranyoskáim! De mit akar két ilyen fess fekete öltönyös fiatalember egy 78 éves nyugdíjas angoltanárnőtől?
- Sulzné, bocsánat, Magdi néni tetszett regisztrálni „Vámpírcsaj21” névvel az interneten?
- Igen... Huncut név, ugye? Tudnák milyen pajzán megjegyzéseket kapok! Néha bele is pirulok olyanokat írnak! Bár a múltkor egy „Hosszúpuska” nevű ember írt mindenféle bujaságot, aztán kiderült, hogy a csak a Szatmári bácsi az a másodikról, aki már inkább rövid slag, mint hosszú puska...
- Közlöm önnel, hogy június 22-én 16 óra 35 perckor „Vámpírcsaj21” néven írt „Már nekem is elegem van a kerti törpéből” szövegű kommentjével megsértette Orbán Viktort, a június 24-én 11 óra 21 perckor írt „Palinak ez lett az utolsó álomás” kommentjével megsértette Scmitt Pált, a június 25-én 10 óra 47 perckor írt „Hatalmas narancsos bukta készül” és 10 óra 58 perckor írt „Lassan ránk rohad a narancs” szövegű kommentjével megsértette az emberek kétharmadát.
- De aranyoskám, én ezeket a kommenteket a barátnőm, a Porpáczi Editke blogjába írtam, a otyu.blog.hu-ra. Tudják, ez az Öreg Tyúkok Blogja. A múltkor arról írt Editke, hogy a környékükön az újgazdgok milyen hülyén díszítik a kertjüket, tele van már minden gipszoroszlánnal és kerti törpével. A palis kommentet szegény Korsós Palika temetése után írtam, vasutas volt a lelkem, mindig azt mondogatta, ha szóba került a temető, hogy neki az lesz az utolsó állomás, isten nyugosztalja! Utólag láttam, hogy rosszul írtam, de el kellett rohannom a fodrászhoz és nem tudtam javítani. 25-én pedig a „Milyen édességet süssek ebédre” című cikkhez írtam, amit idézett...
- Ez engem nem érdekel, majd bent elmondja. Közlöm, hogy joga van ügyvédet meghatalmazni, bár teljesen felesleges, mert úgysem találkozhat vele. Háry, hozd a kocsit!
- Még kérdezhetek valamit? Azért visznek el, mert mert megsértettem egy pártelnököt és a Magyar Olimpiai Bizottság elnökét?
- Nem egészen. De Magdi néni, milyen évet írunk?
- Hát, ezek a számok... Nem is tudom így hirtelen.
- És azt tetszik tudni, hogy ki a miniszterelnök?
- Persze, Gyurcsány Ferenc.

Szerző: Fabrizio Moro  2011.07.02. 16:34 2 komment · 1 trackback

Címkék: médiatörvény

A bejegyzés trackback címe:

https://kepzeltriposzt.blog.hu/api/trackback/id/tr213032822

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A Velvet coming outjáról pár szóban... 2011.07.04. 20:30:05

Madárral meglepve olvastuk ma a Velvet fészbukos megjelenésén ezt a főszerkesztői coming outot, egyenesen Zeppe Gábor "tollából": Kedves Gábor! Ideje volt már, hogy végre megtudjuk mi a fene van veletek, de így már tiszta a kép. Tudnod kell, hogy s...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mister Gumpy 2011.07.03. 06:31:33

Nem tudom, ez a szándék benne volt-e posztban, de nekem most villant be, miért irtja hazánkat ez a mostani rohadt ámokfutás: OV titokban fél, hogy van olyan ember, aki nem tudja, hogy ő a minielnök, ő a miniisten, igen, ő, ő, ő!

Rodeo36 2011.07.03. 10:46:30

csókoltatom Mari nénit meg az összes öreg tyúkokat
süti beállítások módosítása