- Rogán úr, engedje meg, hogy a Tesco valamennyi dolgozója nevében köszönetet mondjak, amiért eljött és jelenlétével megtisztelte ezt a kis sajtóeseményt. Őszintén hiszem, ez egy hosszú távú...
- Igen, én is hiszem. Ahogy már mondtam önnek nagy kockázatot vállaltam, hogy eljöttem. Tudja, az imidzsünk része, hogy nem szeretjük a multikat, szóval a jelenlétem kicsit összezavarja a szavazóinkat, mint békemenetest az összetett mondat. Kapnék is érte Tőle, ha nem lenne elfoglalva az esküvőszervezéssel. De nem is ez a lényeg, megállapodtunk, ugye?
- Természetesen, nem felejtettem el.
- Akkor kérem azt a hiányzó dominót!

Szerző: Fabrizio Moro  2013.09.05. 23:22 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kepzeltriposzt.blog.hu/api/trackback/id/tr755495669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása