- Szia, Józsi! Gulyás vagyok.
- Helló, Gergő!
- Megkaptad a nyilatkozatot, amelyben tiltakozunk, hogy elfogadhatatlan a tibetiek berendelése a Bevándorlási Hivatalba mindenféle mondvacsinált ürüggyel?
- Igen, el is olvastam. Nagyon jó!
- Akkor mehet?
- Figyelj, én azért néhány dolgot kihúztam belőle. Hogy úgy mondjam, a te érdekedben nem lenne szerencsés, ha így kerülne nyilvánosságra. Hallgass rám, úgyis, mint az öregebbre...
- Jó, persze, de miket húztál ki?
- Na, nézzük, azt mondja, kihúztam, hogy „putyini minta”, itt meg, hogy „egészpályás letámadás”, meg „nemzeti máz”. Talán ennyi. Ja, nem, várj, azért ezt „a szemkilövető rendőrterror lesz a következő” kezdetű mondatot sem hagynám benne. Nem jó ómen.
- Szerinted értékelni fogják?
- Nézd Gergő, ha ettől sem áll helyre a kissé megkopott megbecsülésed, amit eljátszottál az alkotmánnyal...
- Alaptörvény!
- Ezt baszki, sosem jegyzem meg! Az unokatesóm, aki ott lakik, az Alkotmány utcában, azt mondta, ha azt is átnevezzük Alaptörvény utcára nem rendel többé pizzát, mert a büdös életben nem kapja meg...
- De miért is játszottam el, Józsi? Hiszen az alkotmány, francokat alaptörvény, szövegét te írtad, tudod, még dicsekedtél is vele, hogy Budafok-Háros és Kelenföld között a vonaton...
- Nem tehetek róla, ilyet rendeltetek. Majd legközelebb írja nektek Tomika!
- Persze, hogy az Alapvető jogok fejezet a muffhoz való joggal kezdődjön, mi? Szóval szerinted, ha ezt kiadjuk azt gondolják majd, hogy felemeljük a hangunkat az elveinkért és nem félünk ellentmondani Orbán Viktornak?
- Biztosan így lesz! Végre én is fel tudok valamit mutatni Brüsszelben, ami európai, már ideje lesz, kezd kényelmetlenné válni...
- Jó lesz!
- Akkor holnap kiadjuk a nyilatkozatot, oké?
- De Józsi, azért nem kéne...
- Dehogynem. Azért mondtam a holnapot. Ma átküldöm Viktornak és holnapra engedélyezi is. 

Szerző: Fabrizio Moro  2011.06.28. 22:07 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kepzeltriposzt.blog.hu/api/trackback/id/tr333023072

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása