- János, miért lógatod az orrod?
- Ne szólíts Jánosnak, csak a fedőnevemen! Így nem lehet konspirázni!
- De János! Már megállapodtunk, hogy tizenöt év házasság után itthon János a fedőneved is! Mi a baj?
- Semmi, csak újabb milliókat kell igényelnem és ez olyan mintha megsebesültem volna az államadósság elleni harcban.
- Mi történt? A legutóbbi akció? Az „Emberarcú TEK" fedőnevű? Azt mondtad akkora siker lesz, hogy még jutalmat is kapsz és végre megvehetjük azt a telket Felcsúton!
- Nem lett egészen tökéletes...
- Pedig mindent olyan szépen megterveztél! Én mondjuk egy jóképűbb Skywalkert szerződtettem volna, akit félig letépett köpenyben vezettek el, miközben kivillan a kockás hasizma! De meg kell hagyni, minden cikk egyetértett abban, hogy példás gyorsasággal a helyszínre értetek, mondjuk, ez nem is csoda hiszen egy órája vártatok a sarkon. Szerintem az is dicséretes volt, hogy nem lőttétek le azt a műanyag pisztollyal hadonászó statisztát.
- Nem hadonászott. Úgy szólt a megállapodás, hogy hadonászik, de elfelejtette.
- Mindegy, mindenki láthatta, hogy a TEK gyorsan és szakszerűen avatkozik be és sosem alkalmaz felesleges erőszakot.
- De becsúszott egy kis hiba...
- Mi? Én mondjuk mondtam, hogy inkább Darth Vadert kapjátok el, mert annak az átlag szavazó könnyebben fel tudja fogni az üzenetét. De te ragaszkodtál a sötét oldalhoz.
- Nem ez volt a baj. Amúgy volt aki azt javasolta, hogy egy bohócot kapjunk el, mert annak lenne igazán vicces üzenete, meg is volt a jelölt, de nem akartuk a Kossuth téren tartani az akciót. Be kell valljam, én rontottam el, az akció megtervezésekor kihagytam egy tényezőt, és erre csak utólag jöttem rá.
- Mi volt az, mondd már!
- Hogy jogdíjat kell fizetnem George Lucasnak.
- Őrület! De honnan tudta meg Lucas? Ki köpött? Tégla van az embereid között?
- Az kizárt, nem vállalhatnak másodállást, főleg nem munkaidőben, az építőiparban.
- Talán beépült egy LMP szavazó? Ha nem, akkor csak az lehet, hogy a statiszta értesítette Lucast! Ezt ki kell derítened!
- Nem kell, én küldtem neki utólag egy szerződést. Nem kellett volna?

Szerző: Fabrizio Moro  2012.09.17. 20:31 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kepzeltriposzt.blog.hu/api/trackback/id/tr734784264

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása