- Kényelmesen fekszik?
- Igen, doktor úr.
- Rendben, nos, kérem mondja el miért szánta el magát arra, hogy felkeressen egy pszichológust! Biztosíthatom, hogy ami itt elhangzik az csakis köztünk marad, de legyen őszinte, mert csak így tudok segíteni!
- Értem, szóval, nagyon kérem, ne nevessen ki.
- Nem fogom kinevetni, higgye el, ebben a szobában már annyi minden elhangzott, nekem pedig az a hivatásom, hogy meghallgassam, bármiről is akar beszélni.
- Jó, akkor elmondom. Úgy érzem engem megfigyel Orbán Viktor.
- Úgy érti megfigyelteti a miniszterelnök?
- Nem, engem személyesen Orbán Viktor figyel.
- Ez érdekes! És miből vonta le ezt a következtetést?
- Éjszakára megyek dolgozni és Orbán Viktor minden áldott este ott vár a munkahelyemnél. El tudja ezt képzelni? Minden áldott este ott parkol a munkahelyem előtt a miniszterelnök fekete VW kisbusza és...
- Kérem, nyugodjon meg. Látta is Orbán Viktort?
- A múlt héten valamelyik nap összeszedtem a bátorságom és ott mentem el közvetlenül a kisbusz mellett, ahogy benéztem megismertem a sziluettjét!
- Nézze, ha Orbán Viktor ülne a kocsiban, nyilván lenne vele testőrség is.
- Most arról a fekete Q7-esről beszél, ami minden este ott várakozik a környéken, nem messze a Volkswagentől.
- Ismeri ön személyesen a miniszterelnököt, ami magyarázatot adna arra, hogy miért figyeli önt?
- Nem érdekel a politika, sosem találkoztam vele, úgy értem napközben.
- És mit csinál ott Orbán Viktor?
- Na, ez a legdurvább az egészben! Hogy semmit nem csinál, csak ott ül benn abban a fekete luxusbuszban és vár! Érti? Vár valamire! És nekem fogalmam sincs, hogy mire! Bocsánat, kicsit felzaklattam magam!
- Semmi baj, nyugodjon meg, lélegezzen mélyeket!
- Doktor úr, őrült vagyok? Mondja, hogy nem vagyok őrült! Még a feleségemnek sem mertem elmondani, mert azt gondolná, hogy elment az eszem! Ha valami bajom van, valami üldözési mánia vagy ilyesmi, nekem annyi, azonnal elvesztem a munkám. Pedig nagyon fontos felelősségteljes a munkám, higgye el.
- Mi is az?
- Éjjelente a Nemzeti Bank devizatartalékát őrzöm.

Szerző: Fabrizio Moro  2012.11.02. 20:12 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kepzeltriposzt.blog.hu/api/trackback/id/tr374886063

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása