- Orbán úr, készen állunk?
- Igen, Ven-Csia Pao úr, vagy inkább elvtárs, ha szabadna így szólítanom, elvégre a 60 éves közös múlt...
- Persze, csak egész nyugodtan. Mielőtt aláírnám ezt a szerződést az egy milliárd Euro-ról, azért szeretnék feltenni egy pár kérdést. Az előbb az újságírók előtt azt mondta, hogy a két nép egyformán gondolkodik a jövőről.
- Igen, ez így van.
- A kínai nép úgy gondolja, hogy az egyetlen út a Párt és a forradalom eszméje.
- Ezt én is így gondolom, ezért mindenhol elmondom, hogy a magyar nép forradalmat hajtott végre a szavazófülkékben, amelynek vezetésére egyetlen pártot hatalmazott fel, az én pártomat.
- A kínai nép azt is gondolja, hogy a fontos tisztséget betöltő embereknél az egyetlen kritérium a hűség a Párthoz és annak vezetőjéhez.
- Magam is ezt tartom a kiválasztás egyetlen helyes útjának. A fontos tisztségek betöltésénél már alkalmaztam is ezt az elvet, így jelenleg ebben az országban az történik, amit én mondok. Bocsánat, amit az emberek akarnak.
- Bravó, ez dicséretes! A kínai nép szerint a médiából csak szenny folyik és a sok eltérő vélemény csak megzavarja az egyszerű emberek tiszta gondolkodását.
- Felállítottam egy médiahatóságot, amely gondosan őrködik, hogy az emberek csak a számukra jó és helyes dolgokat hallják a médiából. A híreket máris gondosan válogatva egy központból kapják. Vannak ugyan kereskedelmi tévék, de kapnak egy-egy hírpolitikai tanácsadót és máris tudják mi a hír és mi nem. 
- A népnek és a Pártnak harcolnia kell a globális karvalytőke ellen.
- Ez így van, gazdasági szabadságharcot hirdettem, az IMF nagyképű majmait meg úgy seggbe rúgtam, hogy Washingtonig sem tértek magukhoz.
- Ez nagyszerű! A kínai nép szerint a művészetnek is bölcs vezetői irányítása alatt kell állnia.
- Ez nálunk is így van, illetve lesz, más példát nem is hoznék, mint a kiállítást, amit az önök országába viszünk.
- A kínai nép úgy gondolja, hogy a legjobb ha a dolgok az ő, azaz az állam tulajdonában vannak.
- A bölcs kínai népnek ebben is igaza van. Most szüntettem meg a magánnyugdíj vagyonnal tőzsdéző pénztárakat, állami tulajdont szereztem az olajtársaságunkban és nem állok meg, a legjobb ha az embereknek segítünk mindenben, hiszen ki tudná, hogy mi a legjobb nekik, ha nem én!
- A választási rendszerük biztosítja, hogy mindig a nép kerüljön hatalomra?
- Most fogjuk átalakítani a választási rendszert, hogy mindenben megfeleljen a magyar emberek elvárásainak, hiszen, ahogy egyszer mondtam: a haza nem lehet ellenzékben.
- Azért egy jótanács, fiatal demokrata barátom, a látszat. Az embereknek, legalábbis Kínában, az a legjobb, ha nem is tudják, hogy nekik valójában semmiről sem kell dönteniük, mert akkor még gondolkodni kezdenek és azt azért nem szeretjük.
- Köszönöm, de nálunk van minden: független köztársasági elnök, Alkotmánybíróság, ombudsman, bár az mondjuk már nem sokáig...
- A Pártnak a maga útját kell járnia, akkor is ha ez a külföldnek nem tetszik.
- Így van! Nemrég egy beszédemben megérttettem az emberekkel, hogy nekünk nem diktálnak, sem Berlinből, sem Brüsszelből, sem Moszkvából!
- Még jó, hogy Pekinget nem említette... Nagyszerű, nagyszerű, látom, nem a levegőbe beszélt. Kérem azt a tollat! … Nem fog ez a szar... Hol gyártották? Tudhattam volna: Made in China. 

Szerző: Fabrizio Moro  2011.06.26. 23:42 1 komment

Címkék: kína viktor

A bejegyzés trackback címe:

https://kepzeltriposzt.blog.hu/api/trackback/id/tr453017394

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása